سباسبا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

سبا، دخترنازم

سلام عشق تمام نشدنی

1392/9/29 3:00
نویسنده : مامان سبا
185 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم چقدر این روزها بامحبت شده ای بایک دست من وبادست دیگرت بابا روبغل میکنی.چندوقتی

مریض بودی ونشد واکسن هجده ماهگیت رو بزنی انشالله به زودی پیگیری میکنیم.شما فلش کارتهای

آموزشیت رو خیلی دوست داری مخصوصا جانوران رو که شصت کارت میشه و همه رو

میشناسی.خودت تنهایی سوار سه چرخه میشی و میخوای که باشما بازی کنیم.برنامه رنگین کمان

ولالایی شبکه پویا رو دوست داری.دلت میخواد اب وغذارو خودت بخوری بعضی وقتا کاریت ندارم تا لذت

ببری از کودکیت.هرکلمه ای که مورد نیازت باشه رو سریع یاد میگیری و دایره لغاتی که بلدی اونقدر زیاده

که شرمنده حوصله ام نمیشه بنویسم.وقتی برنامه موردعلاقه ات تموم میشه یا میخوای از عروسکات

جدابشی وبخوابی بایه حالت حزن انگیزی میگی بابای ودست تکون میدی که دلم میخواد  دورت بگردم

میام وتند تند چندتابوست میکنم.موقعی که خوابت میاد هم چنان انگشتت رو میخوری وبا انگشت دیگه

موهات روپیچ میدی و ازپشت سر کوچولوت رو میذاری رو شونه ام منم محبتم گل میکنه وبغلت

میکنم.شبا قبل خواب میگی آپ ومن تابرم اب بیارم باز شما چندتااز عروسکهات رو می آوری که پیشت

بخوابن و همین طورکه رو پام تکونت میدم برای خودت لالایی میخونی که برای من وبابا قشنگترین

موسیقی دنیاست.شباکه بابا از سرکارمیاد ازش پاستیل میخوای که بنده خداهمیشه توجیبش یه بسته

داره.بعدخوردنش جورابای بابا رو برمیداری میگی اه اه ومیندازی توماشین لباسشویی.بعدشام به قول

خودت قورص بابا رومیاری بدی تابخوره.هرچی میخوای بخوری اگه بابا بده میگی مامان یعنی به مامان

هم بده و برعکس.من بدون تو میمیرم مامانی تونفسمی.وقتی بابا ازت تعریف میکنه سرت رو کج میکنی

وبا ناز نگاهمون میکنی .سبای من انشاالله بازم برات مینویسم  نمک زندگی مامان وبابا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گلشيد
8 دی 92 9:26
قربونت برم خاله جوني كه اين همه شيرين شدي تو حسابي هواي بابا و مامان رو داريا آفرين گلم