سباسبا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

سبا، دخترنازم

سرگرمی

1393/6/14 3:48
نویسنده : مامان سبا
352 بازدید
اشتراک گذاری


سبای گلم  سرگرمی های تو در این ماه:

 

1-خواندن کتاب داستان توسط مامان مثل سری کتابهای کودکانه برای آشنایی با امام رضا و کتابهایی بامفهوم رعایت نکات ایمنی و بهداشت.

 

2-خواندن شعرهایی که حفظ کردی مثل آقا پلیسه،دکترچه مهربونه،عروسک قشنگ من،دویدم و دویدم ،من یه گلم ،گریه نکن عزیزجون و...

 

3-استفاده از ماژیک و پاستل و مداد رنگی برای رنگ آمیزی

 

4 -همراهی در خرید روزانه با مامان

 

5-رفتن به پارک برای استفاده از زمین بازی و جشنواره های مختلف

 

6-رفتن به فرهنگسرای کودک و فرهنگسرای علوم و نجوم

 

7-عضویت در کتابخانه ی طرح بوستان در بوستان و امانت گرفتن کتاب

 

8-دیدن برنامه به من بگو چرا و رنگین کمان گاهی اوقات

 

9-رفتن به خونه عزیزجون و باباجون ،بازی با آنها و بقیه نوه ها

 

10-بازی کردن با اسباب بازی ها و کشف کاربردهای متفاوت آنها

پسندها (2)

نظرات (3)

arezohayeshirin
14 شهریور 93 7:54
سلام ببخشید میشه آرزوتونو به ما بگید؟ یا با نظر یا با ایمیل آرزوتو بگو تا بین آرزوها ثبتش کنم منتظرتون هستم. یاحق
بابای ملیسا خانم ناناز
14 شهریور 93 13:49
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم .
اصغر
15 شهریور 93 19:58
ُبا رو تو عکس دوم چقدر خشم کرده