سباسبا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

سبا، دخترنازم

نظرات (5)

ツ دختربهاری
10 شهریور 93 6:14
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´
اصغر
10 شهریور 93 19:37
جای ما خالی خخخ راستی اون گل ها رو موهای سبا خیلی خوشگلن ولی سبا از گل ها خیلی خوشگل تر هستش فک کنم دومینشه
اصغر
10 شهریور 93 20:18
راستی رنگ مورد علاقه سبا چیه؟
مامان سبا
پاسخ
هنوز مشخص نیست ولی اولین رنگی که یاد گرفت آبی بود شایدچون خودم آبی دوست دارم.
اصغر
10 شهریور 93 20:19
http://upload7.ir/imgs/2014-09/61902305743776523653.jpg امید وارم از این عکس هم خوشتون بیاد
مامان سبا
پاسخ
با تشکر از شما.شعر اطو رو گذاشتم همه نی نی ها ببینند.
مامانِ بهار
11 شهریور 93 16:05
ای جانم .. چه دخملی خوشگلی خدا حفظت کنه عزیزمممممممممم میدونی فقط 10 روز از بهار من بزرگ تری. مامانت هم همسن منه با اجازه لینکتون میکنم. سلام خوشحال میشم با شما ونی نی گلتون در ارتباط باشم.ان شا الله همیشه سرمیزنم به وبتون.