سباسبا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

سبا، دخترنازم

نظرات (4)

اصغر
27 مرداد 93 2:43
سلام مامان پرنسس ببخشین مزاحم شدم میخواستم چن تا چیز بگم اول اینکه خوش به حال شما دختری مثل سبا جونو دارین منم همش ارزومه یه دختر داشته باشم اسمش هم باشه ایسا حالا خیلی مونده تا این ارزوم فعلا که 16 سالمه راستی اگه خواستین برا وبلاگ سبا خانوم قالب مخصوص طراحی کنم همراه بنر و هدر میخوام یه هدیه ای از طرف من برا سبا جون باشه تا اخر هم میتونه ازش استفاده کنه اکه قلبمو نشکنین میتونین تو وبلاگم نظر بزارین یا اس بدین 09381122129 بای فعلا فقط یه هدیه ای کوچولو برا سبا جون از طرف من
افسانه جون مامان افاق کوچولو
27 مرداد 93 3:43
ممکنه به دخمل کوچولو من امتیاز کامل عالی رو بدی ممنون میشم http://okno.ir/index.php?route=information/pictures10
اصغر
27 مرداد 93 11:28
راستی گفتین که بلد نیستن هدر و قالب اینا بزارین اگه خواستین یادتون میدم یا خودم براتون میزارم تو پنل
مامان زکریا
9 شهریور 93 10:01
چه ژست های نازی ماشاء لله